Kjøpsvilkår

 

Innledning: 

Jeg ber deg lese nøye gjennom kjøpsvilkårene som gjelder for kjøp av digitale produkter ved firma Magnanimity (markedsføringsnavn og navn på nettside) og Inspirator og veileder Torstensen (ENK-registrert navn). Her finner du oversikten over det som er avtalt mellom oss, og som du har gått med på, ved kjøp av produkter (kurs, medlemsskap, programmer etc.,heretter omtalt som produkter) hos Magnanimity/Inspirator og veileder Torstensen.

Vilkårene kan oppdateres fra tid til annen uten varsel. Jeg vil imidlertid gi deg beskjed og be om samtykke fra deg når det gjøres betydelige endringer i vilkårene.

Avtalen gjelder mellom deg, eller ditt firma, som kjøper og Magnanimity/Inspirator og veileder Torstensen som selger (heretter kalt Firma/Firmaet).

Firmaet har organisasjonsnummer 933634213 og representeres av Irene Torstensen. 

Dersom du lurer på noe i dette dokumentet ber jeg deg kontakte meg på [email protected]

Betaling, Angrerett og Garanti: 

Betaling av kurs og medlemsskap skjer via bankkort eller kredittkort eller Vipps eller Klarna. Det aksepteres Visa og MasterCard gjennom Stripe og Kajabi. Alle transaksjoner sendes kryptert via SSL (Secure Sockets Layer) og er 100% sikre.

Du bestemmer selv hva slags betalingsavtale du ønsker å benytte av det som står oppført. Ved ulike programmer vil det være mulighet for å betale fullpris med en gang eller betale en månedlig sum.

Uavhengig av hvilken avtale du velger, må programmet eller medlemsskapet du velger å bli med på betales etter at angreretten har utgått (14 dager etter kjøp).

Det er ikke anledning til å betale kun for det du har brukt og avslutte betalingen eller et produkt etter f.eks. 3 måneder. Har du valgt betaling over 12 måneder så er du forpliktet til å betale hver måned i de 12 månedene du avtalte i det du valgte betalingsløsningen, selv om programmet f.eks. avsluttes etter 6 måneder. 

Generelt gjelder ikke angrerett for produkter tilbudt av Firmaet da Firmaet tilbyr digitale produkter som tas i bruk eller hvor tilgangen gis med en gang, noe som også påpekes i henhold til angrerettloven §22.

  

Ansvar:
Kjøper forstår at Firma eller andre i tilknytning, ikke påtar seg ansvar for å gjøre jobben for deg. Firma forplikter seg til å levere informasjon og opplegg som er spesifisert på salgssiden. Du er selv ansvarlig for å gjennomføre det som fremlegges i produktet du tar.

Det er kjøpers plikt å sette seg inn i, gjøre det en kan for å forstå, tilpasse til eget liv og firma og implementere det som læres i produktet. Det forventes at kjøper deltar aktivt i produktet, ser alle leksjoner, gjør alle oppgaver for å oppnå ønsket resultat. 

  

Tilgang på produkter:
Alle produkter har en varighet på 6 måneder fra kjøp om ikke annet er opplyst. 

  

Deling av hva du får til i vår generelle markedsføring:
Jeg er stolt av det deltakere får til. Jeg vil derfor dele din suksess i min markedsføring på nett og i sosiale medier med fornavn. Jeg vil alltid spørre først i form av evalueringsskjema om jeg kan bruke din tilbakemelding i min markedsføring. 

  

Betingelser for bruk av produkter fra Firma:
Produkter du kjøper fra Firmaet er i sin helhet beskyttet av opphavsrett. Kjøper kan ikke bruke innholdet, kursene, materialet eller deler av produktene på en måte som krenker firmaets rettigheter, eller som ikke er godkjent av firmaet. Eventuelle dokumenter/lydfiler/annet materiell som du får tilgang til kan ikke distribueres eller selges videre.

  

Spesielt for 1:1 programmet Slipp deg fri 

Du er selv ansvarlig for å følge programmets opplegg uke til uke og mye kreves av deg for å få resultater, så vennligst ikke kjøp dette programmet om du ikke ønsker å legge ned arbeid og disiplin i mellom møtene. Firmaet kan altså ikke garantere resultater, men vil gi deg retning, veiledning og strategier for at du skal kunne oppnå det. Du alene er ansvarlig for dine beslutninger, handlinger og resultater i livet, og ved din påmelding godtar du at du ikke holder oss ansvarlige for dine beslutninger, handlinger eller resultater, når som helst, under noen omstendighet. 

Korte spørsmål kan sendes på e-post og tekst/lydmelding og svartiden er 12-24 timer i ukedagene.

Om Irene ikke har mulighet til å stille på grunn av sykdom eller lignende til den ukentlige samtalen vil timen flyttes. Samtalene gjøres over Zoom, og du vil få tilsendt videoene etter møtene.

Sensitiv informasjon vil ikke oppbevares sammen med personopplysninger.

  

Konfidensialitet:
Deltagelse i produkter fra Firmaet medfører at du vil kunne få informasjon om Firmaet, eller personlige forhold. Dette er strengt forbudt å dele videre og du har taushetsplikt om dette. Firmaet behandler også sensitiv informasjon fra klienter konfidensielt, og sensitiv informasjon vil ikke oppbevares sammen med personopplysninger.

Det gjelder selvfølgelig ingen taushetsplikt om dine personlige erfaringer og resultater hos Firmaet.

  

Utsettelse og Avlysning:
Firmaet forbeholder seg retten til å avlyse eller utsette produkter som følge av årsaker som er utenfor vår kontroll, og som ikke kunne forutsees. Ved avlysning fra firmaets side vil kursdeltakeren få refundert kursavgiften. Ved utsettelse vil kursdeltakeren bli tilbudt deltagelse på et senere tidspunkt.

  

Avslutning av avtalen:
Firmaet kan, dersom det viser seg at kundeforholdet ikke er hensiktsmessig, ikke stemmer overens med bedriftens verdier og det vi står for, ved brudd på vilkår, manglende betaling eller brudd på andre bestemmelser nevnt i disse vilkårene (som gjentatte brudd på reglene i eventuelle Facebookgrupper) avslutte denne avtalen på eget initiativ. Dette innebærer utestengelse fra produktet, utestengelse fra Facebookgrupper og at det ikke gis adgang til deltagelse på ukentlige møter. 

Det vil foretas en konkret vurdering på om kursavgift skal refunderes i et slikt tilfelle. 

Kjøper har ikke adgang til å avslutte avtalen på annet vis enn nevnt øverst under “Betaling, Angrerett og Garanti”.

  

Force Majeure
Med unntak av plikten til å utføre avtalt betaling, er ingen av partene ansvarlige for manglende overholdelse av sine forpliktelser etter avtalen i en periode hvor parten ikke kan utføre forpliktelsene grunnet hendelser utenfor deres kontroll, som streik, brann, flom eller annen naturkatastrofe, krig eller opprør, cyberangrep og akutt eller alvorlig sykdom.

Ved sykdom eller force majeure, vil kurs løpe som planlagt, men det vil være mulig at det blir satt inn vikar for Irene Torstensen hvis det blir nødvendig. Det vil ikke bli prisreduksjon ved vikar.

Dette er forutsatt at den som ikke kan oppfylle sin forpliktelse etter avtalen straks underretter den annen part om situasjonen, og gir tilstrekkelig informasjon til at den andre parten kan vurdere situasjonen og begrense tapet for egen del. 

Dersom en slik situasjon oppstår vil som utgangspunkt ikke partene fritas fra forpliktelsene etter avtalen, men oppfyllelsen av dem vil utsettes inntil force majeure- tilstanden opphører. Der tilstanden er langvarig vil selskapet fritas for sin leverings- og erstatningsplikt.

  

Endringer:
Disse vilkårene kan bli endret fra tid til annen. Endringer i vilkårene gjelder bare for produkter som er påbegynt etter at den endrede versjonen er lagt ut på vår nettside. 

  

Klager og krav:
Firmaet er opptatt av at kundene er fornøyd med de tjenestene og produktene Firmaet leverer. Om du som kunde av noen grunn er misfornøyd, ber vi om at vi underrettes så snart som mulig.

Disse vilkårene og alle spørsmål vedrørende produkter reguleres av norsk rett. 

Enhver tvist vedrørende vilkårene eller brudd på vilkårene, oppsigelse eller ugyldighet av vilkårene eller andre spørsmål knyttet til produkter, forplikter partene seg til å forsøke å løse på laveste mulige nivå mellom seg. Hvis tvisten ikke løses først ved forhandlinger mellom partene, vil en uenighet eller tvist i forbindelse med denne avtalen kunne sendes til forliksrådet eller retten.

Refusjon: For kjøp av varer og tjenester mellom næringsdrivende og forbruker reguleres reklamasjonsretten av forbrukerkjøpsloven. Forbrukerkjøpsloven gjelder dog kun for salg av ting, og dermed ikke for digitale tjenester. Det er således ingen lovbestemt reklamasjonsrett for digitale tjenester.

 

Kontakt:
Irene Torstensen

[email protected]

99421000

Sist endret: 2. april 2025